Serena van der Woodsen susipažįsti su Mean Girls
Posts : 225 Join date : 2010-11-24 Location : NYC, Manhattan
| Subject: if to dance is to dream, then you make dreams come true ♥ Mon Nov 29, 2010 4:40 am | |
|
Jovita 1996 04 22 Devintokė Lankau Vilniaus Žirmūnų gimnaziją Be šio forumo lankausi TSL, Mad twilight ir Secretus Insulus. Mano geriausios ir mylimiausios: Miglė, Akvilė, Justė, Gabrielė, Paulė, Rimantė, Karolina, Daniela, Simona, Rūta:** Esu iš Vilniaus. Mylimiausios grupės: Queen, The Beatles, Green Day ir kt. Mylimiausi: Chace Crawford, Ed Westwick, Blake Lively, Leighton Meester, Emma Watson, Rupert Grint, Taylor Momsen, Emma Stone, Nina Dobrev, Connor Paolo, Jessica Szohr, Ian Somerhalder, Ashley Greene, Ashley Tisdale, Ashley Olsen, Nikki Reed, Xavier Samuel, Penn Badgley, Chris Evans, Jessica Alba, Jessica Stam, Willa Holland,Julie Ordon ir daug kitų. Turiu: sesę, brolį ir šunį. Skype: plastiscines. Facebook: Jovita Lav
| |
|
Dan Humphrey susipažįsti su Mean Girls
| Subject: Re: if to dance is to dream, then you make dreams come true ♥ Mon Nov 29, 2010 7:30 am | |
| | |
|
Georgina Sparks pradedi lankyti mokyklą Manhattane
| Subject: Re: if to dance is to dream, then you make dreams come true ♥ Mon Nov 29, 2010 8:14 am | |
| Omg, tu klausai the Beatles ir Queen. Aš Tave myliu.!!! xD* | |
|
Serena van der Woodsen susipažįsti su Mean Girls
Posts : 225 Join date : 2010-11-24 Location : NYC, Manhattan
| Subject: Re: if to dance is to dream, then you make dreams come true ♥ Mon Nov 29, 2010 8:45 am | |
| Blair - :** Georg - taip, klausau. šaunu, kad tu mane myli, bet aš tavęs ne. aš ne lesbietė :DDDDDDD | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: if to dance is to dream, then you make dreams come true ♥ | |
| |
|